Biogaz_III Forum 2025

Polski Cukier rusza z intensywną kampanią sponsoringową i reklamową

5 stycznia 2016
„Polski Cukier dodaje energii” to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Bohaterem billboardów sponsorskich i spotu reklamowego jest cukier brązowy w dwóch wariantach opakowań: tradycyjnym oraz innowacyjnym z funkcjonalnym dozownikiem.
Kampania sponsoringowa obejmuje stacje: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz pasma z popularnymi serialami (np. Na Dobre i na Złe), programy kulinarne (Makłowicz w podróży, Ewa Gotuje) a także telewizje śniadaniowe (DD TVN, Pytanie na Śniadanie, Kawa czy herbata?). Spot reklamowy emitowany będzie w sieci kin KINADS , na terenie całego kraju.
Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia 2012, a reklamę kinową marki Polski Cukier będzie można obejrzeć do 06  czerwca 2012 roku.
Kreacje kampanii przygotował Open Gate Visual&Media wraz z agencją Kinads, planowanie i zakup mediów- agencja MTR Media

O Krajowej Spółce Cukrowej S.A.:
KSC S.A. jest największym producentem i sprzedawcą cukru w Polsce (niemal 40-proc. udział w rynku). Funkcjonuje jako jednolity ogólnopolski koncern, w którego skład wchodzi 7 cukrowni zlokalizowanych w 5 województwach.
Głównym produktem wytwarzanym przez Spółkę jest cukier biały, sprzedawany głównie dwóm grupom odbiorców. Pierwszą są polscy i zagraniczni odbiorcy przemysłowi, z którymi KSC S.A. stabilnie współpracuje od wielu lat. Do drugiej grupy należą klienci detaliczni – Spółka jest właścicielem jednej z najlepiej rozpoznawalnych marek cukru na rynku detalicznym „Polski Cukier”.
Strategia Spółki zakłada utrzymanie pozycji lidera w kraju i wzmocnienie pozycji rynkowej w regionie Europy Centralnej. Realizując ten cel KSC S.A. zakupiła na początku 2011 r. cukrownię w Mołdawii.    
W ostatnim roku obrotowym (2010/2011) przychody wyniosły niemal 1,8 mld zł (wzrost o ponad 18% rok do roku), zysk operacyjny ok. 374 mln zł (+51%), a zysk netto 283 mln zł (wzrost o ponad połowę).

POWIĄZANE

Nowoczesne gospodarstwa mleczne stawiają na efektywność i automatyzację. Jednym ...

Obowiązujące od początku 2025 roku nowe przepisy dotyczące podatku od nieruchomo...

Nie ma smaku bardziej letniego niż miód. Wystarczy odkręcić słoik, by poczuć zap...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę