OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców

1 sierpnia 2012
Wzrostowi spożycia rodzimych warzyw i owoców ma służyć ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Jak zapowiadają pomysłodawcy kampanii w  wybranych miastach w Polsce odbędą się akcje happeningowe, w ramach trasy koncertowej Lata z Radiem, zachęcające do spożywania świeżych produktów oraz promujące polskie warzywa i owoce.

Pierwszy happening odbył się w Stegnie 21.07 br. Pozostałe zaplanowano w Wałczu – 4.08, Słupsku – 11.08, Zamościu – 19.08 oraz w Jeleniej Górze – 26.08.
W trakcie imprez będą rozdawane warzywa i owoce. Nie zabraknie wypuszczanych w niebo balonów – oczywiście w kolorze pomidorowym oraz gier i zabaw.  

Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.



POWIĄZANE

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wzięła udział w webinarium zor...

Dieta sportowca – nieocenione wsparcie dla aktywnych dzieci - mleko jako kluczow...

W ciągu pierwszych 100 dni administracji Trumpa sekretarz rolnictwa USA Brooke R...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę