A_BIO_AGRO_950

Różne recepty na ekobiznes

27 maja 2011
Rynek sklepów z ekożywnością wciąż jest nad Wisłą bardzo rozdrobniony. Jednak właściciele placówek ze zdrową żywnością twierdzą, że są na początku ekoboomu - pisze "Puls Biznesu".

Zdecydowany lider - notowana na NewConnect Organic Farma Zdrowia - jest właścicielem 22 sklepów i mimo rocznej sprzedaży powyżej 20 mln zł, ciągle pozostaje na minusie - zauważa gazeta. Reszta graczy ma zazwyczaj po jednej placówce i często wspomaga się sprzedażą przez internet. Jednym z takich sklepów są Free Delikatesy, które wierząc w dynamiczny rozwój rynku zdrowej żywności - chcą budować franczyzę.

- Do końca 2013 r. chcemy otworzyć 50 sklepów franczyzowych. Polski rynek ekoproduktów jest dziś na tyle silny, że można na nim zarabiać. Sądzę, że jesteśmy na początku ekoboomu - mówi "PB" prezes Free Delikatesów, Daniel Skibiński. Zdaniem prezesa Organic Farmy Zdrowia, Sławomira Chłonia, rosnąca popularność sklepów ze zdrową żywnością wynika ze wzrostu świadomości społecznej o walorach ekoproduktów, a także z licznych informacji medialnych o szkodliwości żywności modyfikowanej genetycznie.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę