biogaz_09_2025

Słodkie wyniki Nestle

18 sierpnia 2005

Szwajcarski koncern spożywczy w I pół. zarobił netto 2,45 mld euro, czyli o 32,4 proc. więcej niż przed rokiem. Sprzedaż wzrosła o 2,4 proc. - do 28,9 mld euro.

Dobre wyniki spowodowane są także wzrostem o 1,8 proc. średnich cen produktów. Sprzedaż w Europie poszła w górę o 1,5 proc., głównie dzięki produktom dla zwierząt. - W drugim półroczu spodziewamy się wzrostu sprzedaży na poziomie 5-6 proc. Nawet mimo wzrostu ceny kakao - powiedział dyrektor finansowy koncernu Wolfgang Reichenberger.

W Polsce Nestle sprzedaje pod markami Nescafe, Winiary, Lion czy Kit Kat. Nestle jest największą na świecie firmą sprzedającą żywność i napoje.


POWIĄZANE

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po upro...

Podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków została wybrana nowa Rada Nadz...

Coraz większą popularność zyskują nowoczesne produkty na bazie naturalnych skład...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę