aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Uczniowie dowiedzą się o konkurencji

11 września 2003

Dzięki funduszom z PHARE Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opracował cykl wydawnictw adresowanych do najmłodszych uczestników rynku i dla nauczycieli. Za pośrednictwem powiatowych i miejskich Rzeczników Konsumentów oraz Szkolnych Klubów Europejskich do uczniów trafi pakiet "ABC młodego konsumenta".

Jest to część akcji edukacyjnej UOKiK mającej podnieść świadomość społeczną problematyki konkurencji.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął akcję edukacyjną skierowaną do przedsiębiorców w kontekście przygotowań do funkcjonowania na rynku europejskim - poinformował w komunikacie prezes UOKiK Cezary Banasiński.
Dzięki pieniądzom z projektu PHARE UOKiK przygotował cztery publikacje dotyczące procedury zgłaszania zamiaru koncentracji, kryteriów zgłaszania zamiaru koncentracji, problemu nadużywania pozycji dominującej oraz kontroli koncentracji w sektorze instytucji finansowych, w świetle przepisów i orzecznictwa prawa wspólnotowego.

Publikacje te nie mają charakteru obowiązującego prawa, stanowią materiał pomocniczy i prezentują przesłanki, jakimi kieruje się UOKiK w postępowaniach koncentracyjnych - powiedział Banasiński.

Publikacje - w nakładzie kilkunastu tysięcy - będą dystrybuowane przez organizacje biznesowe oraz znajdują się na stronach internetowych UOKiK.


POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę