A_BIO_AGRO_950

Wiadomość

17 sierpnia 2009

Chcemy promować wieprzowinę wysokiej jakości przede wszystkim w Polsce – mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso. Przetwórcy i hodowcy nie wykluczają jednak, że przeprowadzą kampanię promocyjną także w dwóch, trzech krajach Unii Europejskiej, gdzie Polska eksportuje najwięcej mięsa wieprzowego. W czołówce tych państw są: Czechy, Litwa i Niemcy.

Hodowcy będą się starać o wsparcie z Brukseli. Jeżeli Unia zgodzi się dofinansować program promujący wieprzowinę, będzie to druga pod względem wartości kampania przeprowadzona przez Polaków. Na razie największą, za ponad 9 mln euro, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich.
Rzeczpospolita


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę