biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Wielkanoc będzie słodko-gorzka

14 kwietnia 2011
"Puls Biznesu" pisze, że okres przedświąteczny to czas, w którym wiele przedsiębiorstw liczy na wzmożone zyski. Gazeta dodaje jednak, że Polacy nie ograniczą zakupów przed Wielkanocą, ale będą racjonalnie wydawać pieniądze.

Gazeta zwraca uwagę, że co roku jednym z głównych beneficjentów świątecznego popytu jest branża rybna. Teraz jednak kokosów nie będzie, bowiem o kilkadziesiąt procent zdrożały komponenty. Dziennik podkreśla, że nie tylko drożyzna szkodzi branży rybnej, ale także brak surowców, bowiem Unia Europejska ograniczyła połowy śledzi i makreli.

Podobne problemy, jak podkreśla "Puls Biznesu", mają zakłady drobiarskie, które ożywianie sprzedaży oczekują raczej w maju, gdy ruszy sezon grillowania. Zdaniem gazety wzrostu popytu oczekuje branża bakaliowa - to efekt silnej tradycji przygotowywania świątecznych potraw, których podstawowymi składnikami są bakalie. Dziennik dodaje, że Wielkanoc sprzyja także sprzedaży słodyczy.



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki od lat produkuje sery dojrzewające bez chlorku wapn...

Deregulacja - rzadko które słowo zrobiło taką karierę w ostatnich miesiącach. Je...

Raport WEI wzywa do redefinicji polskiej polityki zdrowotnej   Warsaw Enterprise...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę