OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Życie miodem słodzone

6 lutego 2008
W środę 6 lutego o godzinie 11 w lokalu Qchnia Artystyczna , zamek Ujazdowski w Warszawie Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego organizują uroczystą inaugurację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod tytułem ,,Życie miodem słodzone’’. W trakcie spotkania o warunkach uczestnictwa w mechanizmie Wspólnej Polityki Rolnej , wspierającym działania promujące produkty rolne , opowie przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego. Natomiast smaku dodadzą miodowe impresje Marty Gesler.
Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków Unii Europejskiej na promocje miodu.
- Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych jako reprezentantowi brzany pszczelarskiej w Polsce udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego. Program nazwaliśmy ,,Życie miodem słodzone’’ . Zatwierdzony przez komisje Europejską budżet programu opiewa na wartość 683 267 Euro – mówi Zbigniew Pęcak , członek zarządu Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych.


POWIĄZANE

(Waszyngton, D.C., 29 kwietnia 2025 r.) - W pierwszych 100 dniach administracji ...

Kandydat na Prezydenta RP dr Artur Bartoszewicz od samego początku kampanii wybo...

Komisja Europejska podnosząc cła działa przeciwko nieuczciwie dotowanemu importo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę