aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Życie miodem słodzone

6 lutego 2008
W środę 6 lutego o godzinie 11 w lokalu Qchnia Artystyczna , zamek Ujazdowski w Warszawie Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego organizują uroczystą inaugurację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod tytułem ,,Życie miodem słodzone’’. W trakcie spotkania o warunkach uczestnictwa w mechanizmie Wspólnej Polityki Rolnej , wspierającym działania promujące produkty rolne , opowie przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego. Natomiast smaku dodadzą miodowe impresje Marty Gesler.
Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków Unii Europejskiej na promocje miodu.
- Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych jako reprezentantowi brzany pszczelarskiej w Polsce udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego. Program nazwaliśmy ,,Życie miodem słodzone’’ . Zatwierdzony przez komisje Europejską budżet programu opiewa na wartość 683 267 Euro – mówi Zbigniew Pęcak , członek zarządu Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych.


POWIĄZANE

Ochrona fungicydowa  stała się podstawowym zabiegiem w agrotechnice uprawy zbóż ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę