Adama_1-15.08.2020
Bayer_dekalb_lipiec_2020

Bayer kontynuuje kampanię edukacyjną „Grunt to bezpieczeństwo”. Tegoroczna odsłona nosi tytuł „Przezwyciężyć suszę”

21 maja 2020
Bayer kontynuuje kampanię edukacyjną „Grunt to bezpieczeństwo”. Tegoroczna odsłona nosi tytuł „Przezwyciężyć suszę”

– Tematem wiodącym tegorocznej edycji programu edukacyjnego „Grunt to bezpieczeństwo”, prowadzonego przez firmę Bayer od 10 lat, jest walka z suszą. To odpowiedź na palący problem, dotykający zarówno rolnictwa, jak i – w szerszym kontekście – całego życia gospodarczo-społecznego w Polsce.

- Tegoroczna odsłona kampanii kontynuuje temat rolnictwa zrównoważonego, tym razem koncentrując się na radzeniu sobie z ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi – mówi dr Michał Krysiak, Agriculture Sustainability Manager, Bayer - Zmiany klimatu mają realny wpływ na rolnictwo poprzez wywoływanie długotrwałych susz, coraz gwałtowniejszych burz czy przesunięcie cyklu opadowego w roku. Rolnik nie może odwrócić zmian klimatu, jednak wiedząc o ich odziaływaniu, może przeciwdziałać skutkom, np. zapobiegając erozji wietrznej i wodnej gleby oraz dobierając do uprawy odmiany odporne na suszę. Tym samym może podnieść stabilność plonów i swoich dochodów.  

Kampania objęła m.in. wykłady dla rolników, przygotowano również specjalną broszurę edukacyjną.

W ramach programu „Grunt to bezpieczeństwo“ firma Bayer co roku realizuje różnorodne działania edukacyjne z zakresu prawidłowych, odpowiedzialnych praktyk rolnych. Tematami wiodącymi były dotychczas m.in. dobór środków ochrony osobistej, stosowanie oryginalnych produktów, jakość plonów i zachowanie dopuszczalnych poziomów pozostałości, bioróżnorodność.

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Biuro prasowe Bayer


POWIĄZANE

Miód spadziowy z Beskidu Wyspowego to już 44. polski produkt, który został wpisa...

Obecnie coraz częściej spotykamy się z oznaczeniami „bez GMO” lub „wolne od GMO”...

Temat grypy ptaków  na chwilę odszedł na boczny tor bowiem świat drobiarski skup...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę