Bayer kontynuuje kampanię edukacyjną „Grunt to bezpieczeństwo”. Tegoroczna odsłona nosi tytuł „Przezwyciężyć suszę”

21 maja 2020
Bayer kontynuuje kampanię edukacyjną „Grunt to bezpieczeństwo”. Tegoroczna odsłona nosi tytuł „Przezwyciężyć suszę”

– Tematem wiodącym tegorocznej edycji programu edukacyjnego „Grunt to bezpieczeństwo”, prowadzonego przez firmę Bayer od 10 lat, jest walka z suszą. To odpowiedź na palący problem, dotykający zarówno rolnictwa, jak i – w szerszym kontekście – całego życia gospodarczo-społecznego w Polsce.

- Tegoroczna odsłona kampanii kontynuuje temat rolnictwa zrównoważonego, tym razem koncentrując się na radzeniu sobie z ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi – mówi dr Michał Krysiak, Agriculture Sustainability Manager, Bayer - Zmiany klimatu mają realny wpływ na rolnictwo poprzez wywoływanie długotrwałych susz, coraz gwałtowniejszych burz czy przesunięcie cyklu opadowego w roku. Rolnik nie może odwrócić zmian klimatu, jednak wiedząc o ich odziaływaniu, może przeciwdziałać skutkom, np. zapobiegając erozji wietrznej i wodnej gleby oraz dobierając do uprawy odmiany odporne na suszę. Tym samym może podnieść stabilność plonów i swoich dochodów.  

Kampania objęła m.in. wykłady dla rolników, przygotowano również specjalną broszurę edukacyjną.

W ramach programu „Grunt to bezpieczeństwo“ firma Bayer co roku realizuje różnorodne działania edukacyjne z zakresu prawidłowych, odpowiedzialnych praktyk rolnych. Tematami wiodącymi były dotychczas m.in. dobór środków ochrony osobistej, stosowanie oryginalnych produktów, jakość plonów i zachowanie dopuszczalnych poziomów pozostałości, bioróżnorodność.

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Biuro prasowe Bayer


POWIĄZANE

Zarząd KRIR wystąpił 2 czerwca 2020 do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi o wyjaśn...

Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa (PIORiN) podczas międzynarodow...

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego uprzejmie informuje, że zgodnie z obwi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę