aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Ergonomia mleka, czyli łowickie w nowym opakowaniu

4 kwietnia 2018
Ergonomia mleka, czyli łowickie w nowym opakowaniu
Newseria Lifestyle

Z myślą o wygodzie użytkowania i przechowywania oraz w zgodzie z nowym wizerunkiem marki OSM Łowicz wprowadza na rynek innowacyjne kartony mleka. Zastosowane rozwiązania sprawiają, że nowe opakowanie sztandarowego produktu jest najwygodniejszym i najnowocześniejszym na polskim rynku.

Intensywne zmiany wizerunkowe, które marka systematycznie wprowadza dla całej gamy swoich produktów mlecznych towarzyszą modernizacjom w technologii stosowanych opakowań. Na półki sklepowe trafiły nowe kartony jednego z najpowszechniej dostępnych wyrobów mleczarskich na rynku.

Zamknęliśmy nasze dobrze znane klientom mleko łowickie w opakowaniu, które podnosi standard użytkowania i wygodę przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium – ocenia Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz. Mleko ma nowy kształt opakowania – jest wyższe i kwadratowe w podstawie. To sprawia, że produkt jest znacznie bardziej ergonomiczny – wygodniejszydo trzymania podczas nalewania oraz bardziej ustawny na półce w domowej lodówce. Górna, skośna  część kartonu oraz szeroka nakrętka pozwalają na wygodne nalewanie i eliminują chlapanie.

Szczególną zmianę zastosowano w przypadku dozownika. Mleko łowickie to jedyny produkt na rynku polskim, w którym zastosowano innowacyjne rozwiązanie w postaci szerokiej nakrętki, dzięki której opakowanie jest otwierane i zamykane jednym prostym ruchem, bez potrzeby dodatkowego usuwania zawleczek. O świeżość produktu dba z kolei dwustopniowe zabezpieczenie w postaci automatycznie usuwanej przy odkręcaniu membrany PLH, a także plastikowego pierścienia będącego gwarantem pierwszego otwarcia. Sama nakrętka wyposażona jest w wygodne „skrzydełka” ułatwiające odkręcanie.

Nowe rozwiązania technologiczne i kształt opakowania dopełnia wyróżniający się wygląd zewnętrzny kartonu. W myśl wprowadzanych zmian mleko łowickie doczekało się nowoczesnego layoutu: czytelnego, przejrzystego i wyrazistego. W nawiązaniu do dawnego opakowania nie zmieniło się liternictwo napisu „łowickie”, zostało dobrze wszystkim znane logo z łowiczanką. W kolorystyce dominuje biel i granat, a całość uzupełnia motyw nawiązujący do tradycyjnego łowickiego pasiaka.

Zanim nowe opakowania trafiły na rynek, przetestowali je respondenci badania jakościowego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown. Mleko w nowej odsłonie zostało ocenione jako nowoczesne, bardziej ergonomiczne, zdecydowanie bardziej praktyczne, estetyczne, dobrze komunikujące produkt i jego regionalne pochodzenie – podsumowuje Joanna Kołodyńska. Nowe mleko łowickie – we wszystkich wariantach zawartości tłuszczu (0,5%, 2% i 3,2%) jest już szeroko dostępne na półkach sklepowych.

 

 

Newseria Lifestyle


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę