aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

INTERMARCHÉ WPROWADZA NOWĄ MARKĘ WŁASNĄ

9 lipca 2019
INTERMARCHÉ WPROWADZA NOWĄ MARKĘ WŁASNĄ
Newseria Biznes

Zdecydowana większość polskich konsumentów coraz chętniej wybiera produkty marek własnych – wynika z raportu przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry w 2019 roku. Obserwując preferencje klientów oraz konsekwentnie realizując nową strategię sieć sklepów Intermarché wzbogaciła swoją ofertę handlową o nową markę własną. „Z sadów i pól” to nowoczesna marka obejmująca portfolio aż 47 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché.

Dobra jakość w przystępnej cenie

Z badania przeprowadzonego przez Inquiry wynika, że 90 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych. Ponad połowa z nich deklaruje, że robi to często[1]. Polscy konsumenci są zdania, że oferowane przez sklepy artykuły marek własnych są świetną alternatywą dla popularnych i rozpoznawalnych szeroko produktów. Klienci są przekonani, że decydując się na kupno artykułów marek własnych dostają produkty o dobrej jakości, ale w niższej cenie.

Świeżość? Prosto od rolnika i sadownika

Grupa Muszkieterów, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia polskich rolników i sadowników, zdecydowała się na wykorzystanie potencjału tej współpracy w szerszym zakresie. 

Regularna obserwacja aktualnych trendów konsumenckich pozwala zauważyć, że Klienci coraz częściej w pierwszej kolejności przywiązują wagę do jakości produktów świeżych, dopiero później ceny. „Z sadów i pól” to oferta ultra świeżych produktów, które są dostarczane do naszych sklepów przez sprawdzonych, lokalnych rolników i sadownikówmówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeDzięki bliskiej współpracy z naszymi wieloletnimi dostawcami „Z sadów i pól” jest gwarancją doskonałej jakości produktu w rozsądnej i przystępnej cenie.

Pod marką „Z sadów i pól” konsumenci znajdą szeroką gamę, 47 ultra świeżych produktów warzyw i owoców. Artykuły opatrzone są charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania. Dodatkowo sieć zapowiada również poszerzenie oferty „Z sadów i pól” o produkty bio.

Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o zdrowie dostarczając produktów potrzebnych do zbilansowanej diety. Oczekiwania naszych Klientów są dla nas szczególnie istotne, dlatego w odpowiedzi na nie prezentujemy im nową markę własną Intermarché, sukcesywnie wzbogacaną o produkty z grupy tzw. żywności autentycznej wyprodukowanej w zgodzie z naturą podsumowuje Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Intermarché optymistycznie

Intermarché w pozytywny sposób rekomenduje tym samym jakościowe produkty dostarczane do całej sieci przez sprawdzonych producentów. Działania te wpisują się w prowadzoną od marca tego roku kampanię „Z życia Optymistki”, której celem jest inspirowanie klientów do poszukiwania sposobów na zmianę nawyków żywieniowych. Dzięki zastosowaniu spójnej ekspozycji owoców i warzyw klienci sieci Intermarché mogą łatwo identyfikować produkty z nowej oferty.


[1] Raport Inquiry 2019.

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę