Jansen: Produkty roślinne zwiększają swą sprzedaż nie tylko wśród wegetarian

11 września 2019
Jansen: Produkty roślinne zwiększają swą sprzedaż nie tylko wśród wegetarian

– Produkty pochodzenia roślinnego zastępujące mleko, jogurty lub sery zyskują coraz większą grupę fanów, już nie tylko wśród wegetarian i wegan – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Barbara Nejman-Sobol, Key Account Manager w firmie Jansen Kaczorowski, Cichocki. – Nie można także pominąć rosnącej liczby osób cierpiących na alergie pokarmowe, a także nietolerancję laktozy. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, firma Jansen Kaczorowski Cichocki od kilku lat wprowadza i rozwija gamę produktów, stanowiących alternatywę dla mleka, pod marką Koko Dairy Free. Największy udział ma napój Koko Dairy Free, który jest wolny od wszystkich alergenów – laktozy, białka mleka, soi, glutenu i orzechów.

– Stanowi on bogate źródło kwasów tłuszczowych o średniej długości łańcucha. Smakiem, wyglądem i teksturą jest bardzo zbliżony do półtłustego mleka krowiego. Jest najbardziej wszechstronny w użyciu spośród napojów roślinnych dostępnych na rynku, ponieważ może być zastosowany jako dodatek do kawy, herbaty, płatków śniadaniowych, a także podczas gotowania i pieczenia – wskazuje Barbara Nejman-Sobol.

– Osobom zwracającym uwagę na spożycie cukru, polecamy niesłodzony napój Koko Dairy Free, który jest jednym z najmniej kalorycznych napojów roślinnych dostępnych na rynku. Najszybciej rozwijającym się produktem w tej gamie jest krem naturalny Koko Dairy Free, który stanowi alternatywę dla jogurtu – mówi nasza rozmówczyni.

– Rok 2018 przyniósł znaczne wzrosty sprzedaży, które obserwujemy także obecnie. W ofercie znajdują się również produkty o bogatszych walorach smakowych, takie jak czekoladowy napój Koko Dairy Free oraz owocowa alternatywa dla jogurtu. Owocem współpracy z dietetykami jest napój Koko Dairy Free Super. Produkt jest odpowiedni dla osób z każdej grupy wiekowej. Został wzbogacony o 9 kluczowych witamin i minerałów; zawiera także: potas, cynk, żelazo, fosfor, białko i tłuszcze roślinne, dostarczając więcej składników odżywczych, niż jakiekolwiek inny napój niespecjalistyczny – dodaje Barbara Nejman-Sobol, Key Account Manager w firmie Jansen Kaczorowski, Cichocki.

 

Forum Mleczarskie


POWIĄZANE

Borówkowa branża wybiera najmłodszego z plantatorów. Dokonana przez niego degust...

2 czerwca 2020 r. odbyło się wspólne posiedzenie Prezydiów Copa i Cogeca w formi...

Susza dała nam się we znaki już w zeszłym roku. W sierpniu 2019 r. w związku z s...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę