aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

„Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

20 kwietnia 2020
„Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują nudę w kuchni i nadają potrawom wyjątkowy smak. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.

Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.

Spot dostępny jest tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=5zvyNSaympU

Jest to pierwsza kampania przygotowana z udziałem agencji Spark Foundry, która w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej marki Roleski. Współpraca rozpoczęła się na początku marca i obejmuje strategię i zakup mediów. Nad procesem przetargowym i egzekucją kampanii czuwał Marek Gonsior i jego agencja Marketers.

W gronie klientów agencji Spark Foundry znajdują się również marki takie jak: Żabka, AGATA, BLIK, Storytell, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K.

 

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.

 

infowire.pl


POWIĄZANE

Dobrze utrzymana, produktywna krowa powinna cielić się co roku. Oznacza to, że z...

Oczywiste jest, że organizacja imprez okolicznościowych, jak wesela, święta czy ...

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka -...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę