aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Joyfills – nowość w segmencie przekąsek ciastkowych

24 kwietnia 2019
Joyfills – nowość w segmencie przekąsek ciastkowych
Newseria Biznes

Fani przekąsek w Polsce obecnie do wyboru mają przede wszystkim warianty słone i czekoladowe. Czy jest coś, co w tak szerokiej gamie artykułów, może jeszcze zaskoczyć konsumentów? Tak! Firma Mondelez Polska wprowadza pierwszy produkt w zupełnie nowym segmencie słodyczy. Joyfills to małe, chrupiące przekąski ciastkowe dostępne w dwóch wariantach: z nadzieniem Milka i Oreo.

Przekąski są jednym z artykułów spożywczych, które przede wszystkim mają cieszyć, podtrzymywać dobry nastrój oraz towarzyszyć w miłych chwilach. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Mondelez Polska wprowadziła na rynek Joyfills – pierwszy produkt w nowym segmencie tzw. ciastkowych przekąsek, dzięki któremu klienci zyskują alternatywę dla czekoladowych i słonych propozycji.

Joyfills to małe, pyszne, chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia. Są dostępne w dwóch wariantach i wypełnione smakami uwielbianymi przez miliony fanów słodkości: czekoladą Milka i kremem Oreo.

Wygodny format produktu – opakowanie 75g – sprawia, że Joyfills idealnie sprawdza się jako przekąska, po którą możemy sięgnąć sami, ale też umożliwia dzielenie się z innymi. Możemy cieszyć się tą przyjemnością w różnych okolicznościach, w pracy lub w domu. Małe, pojedyncze sztuki z łatwością wędrują do buzi, zaskakując swoim smakiem i unikalną strukturą.

Segment małych przekąsek w Polsce jest bardzo różnorodny. Konsumenci mogą wybierać wśród szerokiej gamy produktów słonych oraz czekoladowych. Natomiast brakuje w nim oferty kategorii ciastek. Naszym planem jest zbudowanie zupełnie nowego segmentu ciastkowych przekąsek, dostępnych w wygodnych opakowaniach, idealnych do pojadania bez względu na to gdzie jesteśmy. Joyfills to propozycja dla tych, którzy już pokochali markę Oreo oraz Milka i szukają czegoś nowego, co pozwoli im na poprawę nastroju.– komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits.

Joyfills w wersji Milka oraz Oreo można znaleźć w sklepach na półce z ciastkami.

Rekomendowana cena produktu:

Opakowanie 75 g– 5,49 PLN

 

* * *

Mondelez Polska sp. z o. o.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Firma jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.

 

[1] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).

Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.

 

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę