MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!

21 listopada 2019
Podarujmy święta dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce!
Newseria Biznes

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

Projekt wystartował 4 listopada. Jego organizatorem jest Upfield, właściciel marki Kasia, ale włączyć może się każdy. Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec z nią świąteczne pierniczki, wykonać im zdjęcie i opublikować na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #upieczdzieciomradosc. Dzięki zaangażowaniu fanów marki w akcję pieczenia ciasteczek i publikacji zdjęć wypieków, Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce aż 100 000 zł. Ma to być wsparcie w organizacji pełnych ciepła, radości i dziecięcego uśmiechu świąt Bożego Narodzenia oraz niezapomnianego zimowego wypoczynku dla podopiecznych Stowarzyszenia.

Miłośniczki pieczenia, które zaangażują się w pomoc, mają natomiast szansę wygrać zestawy przydatne w przygotowaniu świątecznych (i nie tylko) słodkości – rękawice kuchenne, fartuchy i foremki do pierniczków. Marka nagrodzi nimi autorów 20 najlepszych spośród opublikowanych zdjęć pierniczków.  

- Rodzinne ciepło, uśmiech i zapach świeżo upieczonego domowego ciasta to wartości, które od zawsze towarzyszą marce Kasia. Chcemy, aby w okresie świątecznym wypełniały one każdy dom, niosąc poczucie bezpieczeństwa i radość. Dlatego po raz kolejny wspieramy najmłodszych tym razem podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mamy nadzieję, że w ten sposób przywołamy uśmiech na ich małych buziach – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager firmy Upfield. 

Za stworzenie strategii komunikacji, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingowa Advalue.

- Jesteśmy dumni z tego projektu. Chętnie wspieramy szczytne cele i rozwiązania marketingowe, które przynoszą coś więcej niż zysk. A dzięki tej akcji, razem z marką Kasia pomagamy dzieciom odzyskać radość ze świąt - mówi Kama Antosiewicz - Digital & Social Media Manager z Advalue.

Akcja objęła komunikację w sklepach, YouTube oraz portale społecznościowe.

Akcja potrwa do 24 grudnia.

 

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

W listopadzie 2024/25 r. eksport rzepaku z Ukrainy zmniejszył się trzeci miesiąc...

Od 1973 roku Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych (USDA) opracowuje i prze...

Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką. Prawie 70 proc. strategii...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę