A_TSW_2026_950

Polski Cukier daje początek polskim wypiekom – kampania reklamowa Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

2 czerwca 2016
Polski Cukier daje początek polskim wypiekom – kampania reklamowa Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Myli się ten, kto myśli, że każdy cukier jest taki sam. Prawdziwie Polski Cukier jest tylko jeden, co udowadniamy w kampanii, która właśnie wystartowała. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. odświeża trend na polskie wypieki.


1 czerwca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która ma przypomnieć, że nasze polskie wypieki są wyjątkowe – to skromni bohaterowie codziennych i odświętnych stołów, punkt kulminacyjny każdego rodzinnego spotkania, słodka chwila zapomnienia, a nawet przyczynek do burzliwej dyskusji.


Każdy z nas ma swoje ulubione polskie ciasto: sernik, szarlotkę, makowiec i wiele innych, ale każdy przyrządza je w inny sposób. To, co łączy wszystkie polskie wypieki, to zastosowany do ich stworzenia cukier – Polski Cukier.


Dlatego właśnie Polski Cukier ma inspirować do odkrywania na nowo słodkiego smaku tradycji i wspierać poczucie dumy z polskich wypieków – wyjaśnia Paweł Piotrowski, Prezes Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Polski Cukier daje początek polskim wypiekom.

 

 

Poza reklamą w telewizji kampania obejmie także reklamy prasowe na łamach ogólnopolskiej prasy kobiecej. W ramach działań wspierających letnią kampanię promocyjną, prowadzone będą liczne konkursy i aktywności na oficjalnym fan page’u marki Polski Cukier na portalu społecznościowym Facebook (https://pl-pl.facebook.com/SekretySlodkiejKuchni/).

 

 

 

 

***

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. powstała w 2002 roku. Jest największym w Polsce i ósmym, co do wielkości, producentem cukru w Europie. Udział KSC S.A. w krajowym rynku cukru wynosi blisko 40 procent. W skład koncernu wchodzi 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice) zlokalizowanych na terenie pięciu województw.

Podstawowy przedmiot działalności Krajowej Spółki Cukrowej S.A. stanowi produkcja i sprzedaż cukru oraz handel wyrobami powstałymi w trakcie jego wytwarzania. Odbiorcami produktów Spółki sprzedawanymi pod marką Polski Cukier są zarówno uznane firmy polskie, jak i renomowane koncerny międzynarodowe.

Biuro prasowe Krajowej Spółki Cukrowej S.A.


POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę