Firma K+S zaprezentowała projekt Werra 2060, którego celem jest kompleksowa modernizacja zakładów produkcyjnych w regionie Werra. Inwestycja o wartości 600 milionów euro zapewni długoterminowe bezpieczeństwo dostaw potasu dla europejskiego rolnictwa oraz pozwoli znacząco ograniczyć wpływ zakładów na środowisko.
Naszym celem jest sprawienie, aby produkcja wartościowych nawozów była przyszłościowa i konkurencyjna w perspektywie długoterminowej. Projekt Werra 2060 uwzględnia zarówno wyzwania środowiskowe, jak i rozwój rynku. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych technologii i przekształceniu procesów produkcyjnych, kompleks zakładów Werra będzie mógł funkcjonować aż do 2060 roku, dostarczając surowce dla nawozów potasowo-magnezowych produkowanych w Niemczech i Unii Europejskiej.
- Realizując projekt Werra 2060 gwarantujemy dostawy strategicznych surowców dla europejskiego rolnictwa, zapewniamy długoterminowe miejsca pracy oraz ograniczamy nasz ślad węglowy - podkreśla Lukas Bangert, Market Management Europe K+S Minerals and Agriculture.
Innowacyjne technologie to mniejsze zużycie wody i energii
Od 2028 roku K+S zaprzestanie również odprowadzania wody poprodukcyjnej do rzeki Werra.
Przyszłość nawozów – sprawdzona jakość Korn-KALI
K+S planuje rozwijać produkcję nawozów specjalistycznych, opierając się na znanym i cenionym nawozie Korn-KALI – potasowo-magnezowym z dodatkiem siarki. Będzie on dostosowany do nowych technologii produkcji, przy zachowaniu wysokiej jakości. Od maja 2025r. produkowany będzie tylko Korn-KALI o nowym składzie:
Nowa kampania marketingowa K+S Polska
Projekt Werra 2060 to przedsięwzięcie planowane na wiele lat. Zmieniamy się dla Państwa, dbając o środowisko i dobre relacje. Nasze partnerskie zasady współpracy z dystrybucją i rolnikami są dla nas cenne i wartościowe. Dlatego podkreślamy lojalność i partnerstwo w naszych relacjach w nowej kampanii marketingowej K+S Polska.
Począwszy od 2025r. K+S Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową, która będzie prowadzona do 2027 roku. Jej celem jest ponowne przedstawienie rolnikom marki K+S jako wiarygodnego partnera w zakresie nawożenia roślin potasem i magnezem, ale również pomoc firmom handlowym osiągać najwyższą skuteczność w docieraniu do klienta ostatecznego. Kampania jest podzielona na trzy podstawowe rozdziały tematyczne, które będą prezentowane przez byka, który ma w zabawny sposób ułatwić komunikację z klientami ostatecznymi za pomocą personifikacji.
Kampania ma na celu ugruntowanie świadomości marki i pogłębienia przywiązania klientów do naszych markowych produktów poprzez połączenie elementów emocjonalnych poszczególnych motywów kampanii, nowoczesnych środków reklamowych i przemyślanej obecności w cyfrowych środkach przekazu.
###
O firmie K+S
K+S jest jednym z wiodących producentów nawozów mineralnych w Europie na bazie surowych soli potasowych . Firma specjalizuje się m.in. w wydobyciu i przetwarzaniu potasu, dostarczając wysokiej jakości produkty dla rolnictwa i przemysłu. Dzięki innowacjom technologicznym i zrównoważonemu podejściu K+S aktywnie wspiera bezpieczeństwo żywnościowe oraz dbałość o środowisko. Koncern zatrudnia kilka tysięcy pracowników i działa globalnie, z silnym zakorzenieniem w regionach wydobywczych w Niemczech.
OPRAC E-RED, PPR.PL