Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Rezi jeździł ze Stigiem z Top Gear

23 lipca 2019
Rezi jeździł ze Stigiem z Top Gear
Newseria Lifestyle

Zawrotna prędkość, profesjonalny tor wyścigowy i mnóstwo adrenaliny. Remigiusz "Rezigiusz" Wierzgoń jako pierwszy polski youtuber jeździł na torze ze Stigiem, czyli tajemniczym kierowcą wyścigowym z najpopularniejszego na świecie programu motoryzacyjnego - Top Gear.

Top Gear, pomimo zmian w składzie prowadzących, w dalszym ciągu pozostaje światowym liderem wśród programów motoryzacyjnych. Klika dni przed premierą nowego sezonu Stig, czyli zamaskowany kierowca wyścigowy testujący samochody w brytyjskim programie, odwiedził Polskę.

Oddałem Stigowi kluczyki do mojego samochodu, a ten bez słowa wziął je i ruszył w kierunku auta. Nie wiedziałem co mam robić, ale w końcu usiadłem na fotelu pasażera i wystartowaliśmy. Dużą dawką adrenaliny bez wątpienia była prędkość, którą Stig rozwijał na torze, ale chyba bardziej stresowała mnie jego tajemniczość – przez całe nasze spotkanie nie wypowiedział do mnie ani jednego słowa - powiedział Remigiusz "Rezigiusz" Wierzgoń.

Znana na całym globie, tajemnicza postać, pojawiła się na profesjonalnym torze wyścigowym w Łodzi w ramach kampanii promującej najnowsze odcinki brytyjskiego programu motoryzacyjnego. W ramach współpracy Rezi, jeden z najpopularniejszych influencerów w Polsce (3,7 mln subskrybentów na YouTube), miał okazję jeździć ze Stigiem, a nawet porównać swoje wyniki na torze. Zamaskowany kierowca w białym kombinezonie pokonał okrążenie w czasie o 7 sekund krótszym niż Rezigiusz.

Efektem wspólnej akcji jest wyjątkowy film przygotowany przez Reziego, który został opublikowany na kanale twórcy. Materiał już po kilku godzinach ma kilkaset tysięcy wyświetleń i znajduje się w pierwszej dziesiątce w karcie “Na czasie”.

Kampanię promującą aktualny sezon Top Gear dla BBC Brit realizują spółki należące do Group One - SalesTube, Labcon i Change Serviceplan. Jednym z założeń działań promujących program, jest odmłodzenie widowni Top Gear, poprzez dotarcie do pokolenia Z i młodszych millenialsów. Do zrealizowania tego celu zaangażowano właśnie Rezigiusza, a całość działań koordynowały GetHero - agencja inflencer marketingu oraz Labcon, czyli agencja contentowa.

 

 

Newseria Lifestyle


POWIĄZANE

Jak co tydzień, amerykański Departament Rolnictwa (USDA) publikuje swoje raporty...

Nowy unijny budżet na lata 2028–2034 to prawdziwy cios dla polskiej wsi. Polska ...

Kierowane przez Stefana Krajewskiego (PSL) ministerstwo rolnictwa forsuje projek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę