„Jabcusie”, to owocowe chipsy, dzięki którym Cykoria S.A. zadebiutowała kilka lat temu na rynku naturalnych przekąsek. W chwili obecnej w ofercie firmy znajdują się także jabłkowe chipsy z cynamonem, chipsy gruszkowe, a także mieszanki owocowo-warzywne z dodatkiem różnokolorowych odmian marchwi.
– Polski konsument jest bardzo wymagający i coraz częściej czyta etykiety produktów, które wkłada do koszyka zakupowego – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.
– Nasze przekąski idealnie spełniają jego oczekiwania, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie ich sprzedaży, zarówno pod brandem Cykoria S.A., jak i jako produktów marek własnych, na które jest coraz większe zapotrzebowanie. Wzrost sprzedaży w 2018 r. w stosunku do ubiegłych lat wyniósł 20 proc. i w dalszym ciągu wykazuje tendencję wzrostową.
Biuro prasowe Cykoria S.A.