aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Seria filmów "Eko-Tropy Bartka Topy" zwycięża w konkursie "The Best of Moto.pl"

9 grudnia 2021
Seria filmów "Eko-Tropy Bartka Topy" zwycięża w konkursie "The Best of Moto.pl"

Seria filmów „Eko-Tropy Bartka Topy” z udziałem Bartłomieja Topy – utalentowanego aktora i ambasadora modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, zwyciężyła w plebiscycie The Best of Moto.pl 2021. Ta pierwsza wśród marek samochodowych filmowa seria o edukacyjnym zacięciu, promująca ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia, została uznana za najlepsze działanie reklamowe w bieżącym roku. Przedstawiane w mediach społecznościowych i na blogu www.mitsubishistories.pl filmy i zdjęcia trafiły już do 8 milionów polskich widzów.

Filmowy temat


Stworzony i wyprodukowany przez polski oddział Mitsubishi Motors serial “Eko-Tropy Bartka Topy” powstał, by pokazać piękno dzikiej przyrody, ale też by uświadomić widzom jak wielki jest nasz wpływ na środowisko i opowiadać o zbyt szybko niszczejącym świecie natury. Niekorzystne zmiany zachodzą w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Trzeba o tym mówić, by świadomość katastrofalnych efektów tych zmian była coraz większa – to ona daje szansę na poprawę. Chcemy pokazywać jak wiele zależy od naszych indywidualnych wyborów, zachęcić do działania. Uświadomić, że suma naszych poczynań naprawdę może uratować świat – każda oszczędzona kropla wody to przecież 8 miliardów kropli wody w skali globu.” – mówi Kinga Ossowska, twórczyni projektu i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

 

Serial jest realizowany w najpiękniejszych zakątkach  Polski. Przedstawia ekologiczne ciekawostki i sposoby życia, ale zwraca także uwagę na nieznane szerzej, niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka, jednocześnie prezentując w tle innowacyjny, przyjazny środowisku pojazd - ładowany z gniazdka, hybrydowy model z elektrycznym napędem na 4 koła - nowy SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Bohaterowie „Eko-Tropów Bartka Topy” to polscy przedsiębiorcy, naukowcy i pasjonaci – ciekawi, świadomi ekologicznie ludzie, dla których środowisko naturalne i jego ochrona są najważniejsze, co podkreślają w swoich inicjatywach, badaniach i sposobie prowadzenia biznesu. Serial zabiera widzów do ciekawych miejsc: jabłkowego sadu, gdzie od dziesiątków lat z pokolenia na pokolenie przekazuje się tajniki ekologicznej, naturalnej uprawy jabłoni bez użycia chemicznych środków ochrony roślin, ekologicznej pasieki z historią o pszczołach i ich wielkim znaczeniu dla ekosystemu, Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach, w którym chroni się niebo przed zanieczyszczeniem sztucznym światłem, Tatrzańskiego Parku Narodowego z piękną opowieścią o niedźwiedziach, czy Białowieskiego Parku Narodowego – prastarej puszczy,  w której żyją tak ważne dla środowiska wilki.

Jesteśmy odpowiedzialni za naszą planetę i mamy na nią wpływ. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym jak możemy o nią dbać i z niej korzystać. Nie zawsze to, co dobre dla ludzi i planety, jest najtańsze, ale świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z kolejnymi pokoleniami mieli zdrowe miejsce do życia.” – mówi Bartłomiej Topa.

Ważna nagroda
„Eko-tropy Bartka Topy”, są prezentowane w kanałach mediów społecznościowych https://www.youtube.com/playlist?list=PLhFJhsK6YTk-u43a8H5c4tDI7ooB4yGSw, https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/ , https://www.instagram.com/mitsubishi.polska/) polskiego oddziału Mitsubishi Motors oraz na łamach blogu www.mitsubishistories.pl .

W plebiscycie „The Best of Moto.pl” organizowanym corocznie przez www.moto.pl  - jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych, należących do portalu www.gazeta.pl, serial „Eko-Tropy Bartka Topy” rywalizował z 9 innymi pomysłami znanych marek samochodowych.

Fakt przyznania nagrody dla najlepszego działania reklamowego na polskim rynku ekologicznemu serialowi jest dobrą wiadomością dla naszej planety oraz świadectwem rosnącej świadomości ekologicznej i wielkiej wagi, jaką powinniśmy przykładać do ochrony środowiska. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym przedsięwzięciu i współpracować z ekipą pasjonatów z Mitsubishi Motors” – podsumowuje Bartłomiej Topa.

Narratorem i głównym bohaterem filmów jest znakomity aktor i promotor działań na rzecz natury – Bartłomiej Topa. Pomysłodawcami serii są Kinga Ossowska - szefowa działu Public Relations I mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors oraz Andrzej Ripper, odpowiedzialny także za scenariusz, reżyserię i produkcję.  Autorami zdjęć do filmów są Maciej Puczyński, Kamil Nowak i Michał Pałka-Keff, ich montażem zajmuje się Michał Biliński i Filip Amadeusz Kowalski. Za postprodukcję dżwięku odpowiada Filip Kuncewicz a zdjęcia z planu wykonuje Paweł Poręcki. Planowanie, publikacja i promocja materiałów w mediach społecznościowych i na blogu przebiega we współpracy z agencjami Oxymoron i Performics.


Nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest dostępne od ręki w polskich salonach marki spod znaku Trzech Diamentów (ich lista znajduje się na www.mitsubishi.pl/dealerzy), które oferują bezpłatne jazdy próbne tym modelem https://www.mitsubishi.pl/glowna-jazda-probna/krok2 . Więcej informacji na temat Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross-phev  


O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

infowire.pl


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę