aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Sertop – kolejne kostki zmieniają design

21 lutego 2020
Sertop – kolejne kostki zmieniają design

Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt  marki, obecny na rynku od ponad 50. lat.

Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików. W chwili obecnej nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu – mówi Anita Kubarska  Brand Manager Sertop Sp. z o.o.

- Pomimo przywiązania do tradycji, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych naszych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę