A_BIO_AGRO_950

Sertop na Instagramie

27 lipca 2017
Sertop na Instagramie

Kulinarny blog tyskiego producenta serków topionych założył kolejny profil w mediach społecznościowych tym razem na Instagramie.

– Co nas skłoniło do tego kroku? Instagram jest w chwili obecnej jednym z najbardziej popularnych kanałów komunikacji z konsumentem, który szuka potrzebnych informacji poprzez zdjęcia, także kulinarne – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop  Sp. z o.o.

- To właśnie dzięki zdjęciom możemy wzmacniać dodatkowo nasz wizerunek i pokazać innym, co można zrobić z serkiem topionym w kuchni. Zależy nam, aby zachęcić Polaków do gotowania i pokazać, że przygotowanie domowego obiadu może zająć kilkanaście minut przy dobrej organizacji czasu.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę