Sertop na Instagramie

27 lipca 2017
Sertop na Instagramie

Kulinarny blog tyskiego producenta serków topionych założył kolejny profil w mediach społecznościowych tym razem na Instagramie.

– Co nas skłoniło do tego kroku? Instagram jest w chwili obecnej jednym z najbardziej popularnych kanałów komunikacji z konsumentem, który szuka potrzebnych informacji poprzez zdjęcia, także kulinarne – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop  Sp. z o.o.

- To właśnie dzięki zdjęciom możemy wzmacniać dodatkowo nasz wizerunek i pokazać innym, co można zrobić z serkiem topionym w kuchni. Zależy nam, aby zachęcić Polaków do gotowania i pokazać, że przygotowanie domowego obiadu może zająć kilkanaście minut przy dobrej organizacji czasu.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

„Upadek to nie przypadek” – pod tym hasłem Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecz...

Grupa Maspex Wadowice, jedna z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w...

Nabór wniosków na dofinansowanie modernizacji gospodarstw rolnych rozpoczyna się...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę