aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Strefa Inspiracji ARR: Pomagamy budować relacje i skutecznie promować

31 października 2016
Strefa Inspiracji ARR: Pomagamy budować relacje i skutecznie promować
ARR

Siła marki narodowej w promocji zagranicznej, storytelling jako sposób tworzenia relacji między marką a konsumentem oraz rola nowoczesnego wzornictwa w budowaniu rozpoznawalności marki to tematy drugiej Strefy Inspiracji Agencji Rynku Rolnego. Wykłady i panel dyskusyjny odbyły się 27 października w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni przedsiębiorcy branży rolno-spożywczej, związki i organizacje branżowe oraz producenci rolni, dla których po raz drugi zorganizowane zostało szkolenie służące podnoszeniu kompetencji w zakresie skutecznej promocji.

Spotkanie otworzył Sekretarz Stanu w MRiRW Jacek Bogucki, który podkreślił ważną rolę wspólnej pracy między resortem a branżą na rzecz promocji polskiego rolnictwa. Prezes ARR Łukasz Hołubowski przybliżył ideę Strefy Inspiracji ARR. – To projekt dedykowany przedsiębiorcom, dla których ARR będzie przygotowywać wykłady na temat marketingu, promocji, nowe raporty i badania, poruszać zagadnienia istotne dla rozwoju rynku rolno-spożywczego zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Na pytanie, jak polscy przedsiębiorcy branży rolnej powinni promować się za granicą: czy jako marka, czy jako kraj, odpowiedziała Monika Tyska, Dyrektor BWE ARR. W prezentacji podkreśliła rosnące znaczenie marki państwa, która w opinii zagranicznych konsumentów oznacza np.: jakość. Tym samym bazując na przykładach i efektach promocji rolnictwa Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii, warto występować pod jednym szyldem i wspólnie budować wizerunek polskiego rolnictwa.

Druga prezentacja została poświęcona najmodniejszej w ostatnich dwóch latach metodzie marketingowej jaką jest Storytelling. Paweł Kocon, Dyrektor BRR ARR, opowiedział, jak dziś powinien wyglądać sposób docierania do wybranych grup docelowych i dlaczego w procesie zakupowym coraz większe znaczenie ma zmiana postaw konsumentów.

W panelu dyskusyjnym poświęconym wzornictwu dr Konopka -  Adjunkt ASP prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek oraz W. Grzeluszka -grafik/projektant opakowań pokazali, jak zmiana opakowania i etykiety może wielokrotnie zwiększyć sprzedaż.

Podsumowanie wykładów już wkrótce na http://strefainspiracji.arr.pl/

Zapraszamy do śledzenia strony Strefy Inspiracji ARR.

ARR


POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę