aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce

12 sierpnia 2020
Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce

Sprzedażowy sukces w trudnych czasach pandemii jest efektem szybkich reakcji i stworzenia odpowiedniej strategii, dopasowanej do zachowań klientów. Innowacyjna strategia I działania polskiego oddziału Mitsubishi Motors, których elementem jest realizowana obecnie kampania #WakacjezMitsubishi okazały się sukcesem, potwierdzonym już przez lipcowe wyniki sprzedaży i rejestracji nowych samochodów tej marki w Polsce. Za pomysł i realizację kampanii, która odwołuje się w tym niełatwym czasie do najbardziej pozytywnych emocji, wartości i więzi, odpowiada polski oddział MMC we współpracy z agencjami Ohohoho.pl i Oxymoron.

 

Koncepcja stworzenia nowej strategii działań w mediach społecznosciowych i mocnego zaangażowania w “social selling” narodziła się tuż po wybuchu pandemii, kiedy to Facebook, Instagram I YouTube stały się “drugim domem” dla większości klientów. Pierwsze elementy tej strategii dotyczyły nowego Mitsubishi Outlandera PHEV 2020, którego premiery dla klientów I mediów odbyły się wyłącznie w internecie i na kanałach mediów społecznościowych marki.

 

Kolejnym, ważnym etapem jest realizacja ogólnopolskiej kampanii reklamowej firmy Mitsubishi Motors pod hasłem "Wakacje z Mitsubishi", zachęcającej do zakupu samochodów tej marki w okresie wakacyjnym. Działania reklamowe, prowadzone w trudnym czasie zdominowanym przez pandemię covid-19, podkreślają wagę pozytywnych uczuć, wartości I więzi I mają na celu budowanie wizerunku marki bliskiej I przyjaznej klientom.

 

Słuszność nowej strategii znalazła już swoje potwierdzenie w lipcowych wynikach sprzedaży samochodów Mitsubishi w Polsce. Przy sporym, bo aż 11,93% spadku na polskim rynku, polski oddział Mitsubishi Motors, dzięki efektywnym działaniom marketingowym, zanotował w lipcu wzrost udziału w rynku, który obecnie wynosi 1,14%.

 

“W tym roku większość Polaków zdecydowało się spędzić wakacje w Polsce, wybierając się w podróż swoim samochodem. Dla wielu z nas auto staje się wakacyjnym domem i nieodłącznym towarzyszem przygód i wypoczynku. Dlatego tworząc wakacyjną kampanię reklamową Mitsubishi, przywoływaliśmy w pamięci najbardziej lubiane przez nas wakacyjne sytuacje, nastroje i obrazy. Celem było wywołanie w odbiorcach tych wszystkich pozytywnych emocji, które odczuwamy odpoczywając w gronie rodziny i przyjaciół, uprawiając ulubione sporty, obcując z naturą i zwiedzając piękne miejsca. Chcieliśmy też pokazać, że samochód gra w tych scenariuszach niebagatelną rolę. Cieszę się z tego, że klienci docenili nasze pomysły i starania. Jestesmy i nadal będziemy blisko naszych klientów, by rozumieć ich potrzeby i w pełni na nie odpowiadać.” – komentuje Adam Męciński, który od lutego bieżącego roku piastuje stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Mitsubishi Motors. 

 

 “Wyjątkowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań, szybkich reakcji i wykorzystywania najbardziej efektywnych w danej chwili kanałów komunikacji. Dlatego realizujemy kampanię #WakacjezMitsubishi głównie w mediach społecznościowych, używając w niej wizualnego języka, którym posługują się odbiorcy. Cieszę się, że mój zespół marketingu i PR jest kreatywny i zmotywowany nawet w tak trudnych czasach i że rezultaty kampanii potwierdzają słuszność naszych założeń.” - powiedział Łukasz Wójcik, dyrektor pionu marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

 

Kampania #WakacjezMitsubishi ma na celu promocję czterech modeli Mitsubishi: Space Star, Eclipse Cross, Outlander oraz Outlander PHEV.  Głównym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są media społecznościowe – Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn oraz Internet - Google ads, programmatic video i display. Działania są wspierane lokalnie przez dilerów, którzy wykorzystują spoty radiowe, plakaty, reklamy prasowe i OOH, e-mailing, banery online i media społecznościowe.

 

Powstałe z myślą o charakterystyce mediów społecznościowych 4 sesje zdjęciowe, 6, 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe oraz 1-minutowy film promocyjny ukazują wakacyjne historie ośmiorga bohaterów – pary kite-surferów podróżujących nowym modelem Mitsubishi Space Star z namiotem i-kamper na dachu, pary triathlonistów w Mitsubishi Eclipse Cross oraz 4-osobowej rodziny z dwójką małych dzieci, zwiedzającej wybrzeże Outlanderem PHEV z przyczepą. W finale filmu 3 ekipy podróżników spotykają się na wspólnym ognisku, bawią, rozmawiając i dzieląc się wrażeniami ze swoich wypraw a następnie oglądają film z rzutnika korzystając z gniazda 1500 W w Outlanderze PHEV. Zdjęcia i filmy przestawiają ich pasje i sposoby na spędzanie wakacji oraz miły nastrój, który towarzyszy grupie przyjaźniących się ze sobą ludzi.

 

Pomysłodawcami I producentami kampanii są Monika Kozłowska – specjalistka ds. mediów społecznościowych w polskim oddziale Mitsubishi Motors I Paweł Poręcki – fotograf I autor zdjęć oraz właściciel agencji Ohohoho.pl we współpracy z Andrzejem Ripperem. Projekt nadzorują i zarządzają Kinga Lisowska – szefowa działu Public Relations I mediów społecznościowych oraz Magdalena Gałek – kierowniczka działu marketingu. Za produkcję i animację spotów reklamowych oraz przygotowanie materiałów do Internetu I mediów społecznościowych odpowiadała agencja Oxymoron. Autorem zdjęć do spotów był Marcin Idziaszek, który odpowiadał także za montaż wszystkich materiałów filmowych. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom oraz Bluerank.

 

Spoty reklamowe oraz film promocyjny można obejrzeć tutaj:

 

Efekty sesji zdjęciowej będzie można obserwować stopniowo na kanałach social media marki:

 

Szczegółowe informacje na temat reklamowanych modeli Mitsubishi można znaleźć pod linkami:

 

ZDJĘCIA I FILM DO PUBLIKACJI:

https://press.mitsubishi.pl/zdjecia/kategoria/25354

https://press.mitsubishi.pl/wideo/filter?cat=13883

 

 

O Mitsubishi Motors Corporation

Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.

 

infowire.pl


POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę