aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

USA: Sprzedaż produktów markowych poprawia wyniki w czasach COVID-19

17 lutego 2021
USA: Sprzedaż produktów markowych poprawia wyniki w czasach COVID-19

W nieprzewidywalnym roku napędzanym pandemią, jedna z największych amerykańskich mleczarni Prairie Farms znacząco zwiększyła wolumen sprzedaży w prawie wszystkich kategoriach produktowych. Było to częściowo spowodowane znaczną zmianą nawyków na korzyść spożywania posiłków w domu. W przypadku produktów Prairie Farms z kategorii produktów do pieczenia / gotowania tj. masło, serek śmietankowy, bita śmietana, sprzedaż wzrosła o 60% w pierwszych miesiącach pandemii, przy wzroście rok do roku o prawie 40%. W kategorii lodów osiągnięto wzrost rzędu 40%.

– W miarę rozwoju kryzysu związanego z COVID-19 konsumenci zwrócili się do zaufanych i znanych marek, aby zaspokoić swoje potrzeby – skomentowała Rebecca Leinenbach, Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji w Prairie Farms. – Przyjęte zachowania konsumenckie będą prawdopodobnie trwać w 2021 r., a my planujemy dalszy wzrost.

Prairie Farms Dairy to jedna z największych i odnoszących największe sukcesy spółdzielni mleczarskich na Środkowym Zachodzie i na Południu USA. W skład spółdzielni wchodzi ponad 800 członków, firma zatrudnia 8100 pracowników, posiada 51 zakładów produkcyjnych i ponad 100 placówek dystrybucyjnych. Jej roczna sprzedaż przekracza 3 mld USD. Z siedzibą w Edwardsville w stanie Illinois pokrywa siecią dystrybucji ponad 30% terytorium USA.

 

Forum Mleczarskie


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę