aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Wypiek na medal – ciasto drożdżowe Dan Cake z wyróżnieniem Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów

31 stycznia 2018
Wypiek na medal – ciasto drożdżowe Dan Cake z wyróżnieniem Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów

Ciasto drożdżowe z nadzieniem kakaowym marki Dan Cake wyróżnione zostało brązowym medalem w tegorocznej, siódmej już edycji badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów”. To najlepszy dowód na to, że Polacy kochają klasyczne, przywołujące wspomnienia z dzieciństwa, smaki wypieków.

 

Ciasto drożdżowe z nadzieniem kakaowym od Dan Cake otrzymało brązowy medal w kategorii „Ciasta, ciastka, wafle familijne”. O miano Najlepszego Produktu 2018 roku drożdżowy wypiek Dan Cake walczył wśród ponad 250 produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie między 1 września 2016 a 1 września 2017 roku. – Jest nam ogromnie miło, że respondenci badania wśród trzech produktów, które ich zdaniem zasługują na miano najlepszych wskazywali właśnie nasze ciasto drożdżowe. – przyznaje Wiktor Kowalski, Szef Działu Marketingu Dan Cake. – Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że uruchomienie nowej, siódmej linii technologicznej do produkcji ciast drożdżowych, to jedna z naszych najważniejszych inwestycji w ostatnich latach. Wyróżnienie dla naszego drożdżowego wypieku z nadzieniem kakaowym to dowód, że obrany kierunek rozwoju naszej marki jest właściwy, a produkty, na które stawiamy, spełniają oczekiwania i wpisują się w gusta polskich konsumentów.

 

W ofercie ciast drożdżowych Dan Cake, obok wypieków z nadzieniem kakaowym, znajdziemy także te z serem oraz najbardziej tradycyjne ciasto z delikatną, chrupiącą kruszonką. Konsumenci doceniają je za delikatną słodycz, higieniczne, wygodne opakowanie, a także brak sztucznych barwników i aromatów.

 

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2018 – Wybór Konsumentów” przeprowadzone zostało przez instytut GfK Polonia metodą CAWI na próbie tysiąca Polaków w wieku między 18 a 65 rokiem życia, którzy decydują lub w sposób istotny współdecydują o zakupach dla swoich gospodarstw domowych. Badaniem objęto 253 produkty pogrupowanych w 49 kategorii produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych.




Biuro prasowe Dan Cake


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę