aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Zmiany w sieci dealerskiej John Deere

4 czerwca 2021
Zmiany w sieci dealerskiej John Deere

John Deere zadecydował o dalszych zmianach w sieci dealerskiej. Jest to kolejny krok ewolucji w ramach strategii Dealer Jutra 3.0.

Umowa dealerska John Deere z Chempest SA, została rozwiązana w ramach restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere. Okres karencji będzie wynosił 6 miesięcy.


Tym samym do 31 października 2021 r., firma Chempest SA utrzymuje status Autoryzowanego Dealera marki John Deere, zapewniając wszystkim swoim klientom obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Zmiany w sieci oznaczają, że od 1 listopada na wskazanych niżej terenach odpowiedzialności usługi kompleksowo świadczyć będą następujący dealerzy:

Wanicki Serwis– wybrane powiaty województwo małopolskiego, śląskiego i opolskiego

Agro-Efekt – wybrane powiaty województwa opolskiego

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami dealerzy.

- Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.


Dealer Jutra 3.0 – co to znaczy?

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy optymalizują koszty i plony, często stają przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji, których dokonują na podstawie ogromnej ilości danych.

- Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.

Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

 

Biuro prasowe John Deere Polska


POWIĄZANE

Jest kwiecień. Zbliża się okres kwitnienia rzepaku. To świetny moment, by przypo...

Zabiegi przedwschodowe lub wczesnopowschodowe to bardzo skuteczne rozwiązanie w ...

Amerykański Forbes opublikował artykuł, w którym stwierdza się że 'Era zdrowego ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę