W Jurkowicach, województwie pomorskim 8 września Krajowa Spółka Cukrowa zaplanowała Centralny ,,Dzień Buraka’’. Organizatorzy spodziewają się kilku tysięcy gości.
LPR i Samoobrona są przeciwne zrównaniu wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn, sceptyczny jest też PiS. Taki wymóg miałaby - jak utrzymywano - nakładać dyrektywa Unii Europejskiej. Tymczasem Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej wyjaśnia, że ...
Unia Europejska każe nam zrównać wiek emerytalny kobiet i mężczyzn, informuje "Dziennik". I ma się to stać w ciągu zaledwie dwóch lat
Mąka może zdrożeć jeszcze o 30-40 proc. - ostrzegł minister rolnictwa Andrzej Lepper. Na czwartkowej konferencji prasowej Andrzej Lepper powiedział, że zrobi wszystko, by pieczywo i mąka w tym roku nie drożały. Dlatego już wystąpił do Komisji ...
Andrzej Lepper w piątek odwiedził Agencję Rynku Rolnego, gdzie spotkał się z członkami jej kierownictwa i pracownikami. Wicepremierowi towarzyszył sekretarz stanu Marek Zagórski
Największe straty występują w uprawach ziemniaków, kukurydzy i gryki. Zaawansowanie żniw w skali województwa jest dość zróżnicowane. W powiatach południowych zebrano około 70 % zbóż i 90 % rzepaku, zaś w północnych i na Żuławach – 20% zbóż i ...
Rynek żywności ekologicznej w Polsce wyceniany jest na razie na 200 mln zł. Zdaniem ekspertów w ciągu dziesięciu lat jego wartość może wzrosnąć dziesięciokrotnie
Ukraińska spółka cukrowa zadebiutowała na warszawskim parkiecie. Rewelacji nie było, ale Astarta pod wieloma względami i tak jest pierwsza. Notowania papierów spółki rozpoczęły się niewielkim wzrostem. Jednak na koniec czwartkowej sesji akcje Astarty ...
Oficjalne prognozy są kiepskie, przewidywania producentów jeszcze gorsze. Węgierskie ministerstwo rolnictwa podało, że tegoroczne zbiory zbóż będą mniejsze o ponad 4,5 miliona ton. Zrzeszenia przetwórców oceniają, że spadek plonów będzie większy.
Czy reklamy w telewizji są za głośne? Rzecznik Praw Obywatelskich w imieniu widzów prosi Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, by zbadała tę sprawę. To kolejna salwa w wojnie między nadawcami i odbiorcami reklam, w której stawką są miliardy złotych