CTR_2024
TSW_XV_2025

Polskie nieznane

22 grudnia 2003

Dobre, bo polskie – na razie niewielu obcokrajowców mówi w ten sposób o naszych produktach. Z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, że rodzime wyroby sprzedawane za granicą nie są kojarzone z naszym krajem.

W Unii Europejskiej polska marka jest prawie nieznana. Włosi chętnie kupują naszą biżuterię z bursztynu, ale nie wiedzą, kto ją zrobił.

Do polskiej żywności nie trzeba namawiać. Niemcom smakują nasze kiełbasy, a Francuzi od lat jedzą ślimaki znad Wisły.

Nasi producenci mówią, że konieczna jest współpraca firm, aby łatwiej można było przebić się na europejski rynek. Trzeba wykreować produkty, które jednoznacznie będą kojarzyły się z Polską.


POWIĄZANE

Od 10 lutego Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmował...

Około 92,6 tys. ton żywności o wartości ponad 265 mln zł trafi w tym roku do org...

Sytuacja na unijnym rynku rolnym nadal jest krytyczna. Potrzeba środków łagodząc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę