CTR_2024
TSW_XV_2025

Szkocka promocja

20 stycznia 2006

Szkocki sektor wołowiny i jagnięciny otrzymał, jako pierwszy, unijną nagrodę za udane działania promocyjne. Milion funtów przez kolejne trzy lata zasili budżet eksporterów na cele marketingowe.

Działaniami promocyjnymi zajmuje się specjalnie powołane stowarzyszenie Quality Meat Scotland. Szkoci chcą odbudować i umocnić swoją pozycję na europejskim rynku. W sklepach w Belgii, Francji, Włoszech i w Holandii odbywają się degustacje mięsnych przysmaków.

Dofinansowanie z unijnego budżetu, to zdaniem przedstawicieli stowarzyszenia szansa na podwojenie funduszy na związane z eksportem działania marketingowe.


POWIĄZANE

Minister Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, k...

W nawiązaniu do publikacji pojawiających się w brytyjskich mediach, z pełną stan...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę