informacje
o stosowaniu
® zarejestrowana nazwa ADAMA Polska

Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące rodzaj zagrożenia oraz przestrzegaj środków bezpieczeństwa zamieszczonych w etykiecie.

10% rabatu na noclegi w sieci polskich hoteli

15 stycznia 2016
10% rabatu na noclegi w sieci polskich hoteli
Newseria

Każdy, komu zależy na tym, by podczas urlopu czy wyjazdu służbowego nocować w hotelu o wysokim standardzie, musi się liczyć z dużymi wydatkami. Rozwiązaniem jest karta lojalnościowa SILFOR, uprawniająca do 10% zniżki na usługi hotelarskie w 26 polskich hotelach.

Sieć SILFOR zrzesza niezależne hotele dwu-, trzy- i czterogwiazdkowe, usytuowane w dużych miastach, tj. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, ale i w mniejszych, np. Starachowicach czy Dusznikach-Zdroju. Posiadacze karty lojalnościowej mogą skorzystać z 10% rabatu we wszystkich partnerskich hotelach.

– Nasz program stale się rozwija i docelowo w każdym dużym mieście w Polsce chcemy mieć hotel partnerski – tłumaczy Ewa Augustynowicz, manager projektu SILFOR. – W ostatnich miesiącach odnotowaliśmy wzrost popularności naszej sieci wśród gości hoteli zrzeszonych, którym wydaliśmy już 10 000 kart lojalnościowych. Widzimy również ogromne zainteresowanie projektem wśród właścicieli hoteli – dodaje Ewa Augustynowicz.

Wygodna i szybka rezerwacja

Dla komfortu osób poszukujących najlepszych ofert hoteli, pod adresem www.silfor.pl, został uruchomiony nowoczesny portal rezerwacyjny. Rezerwacja zajmie dosłownie chwilę, a na stronie można zobaczyć wszystkie obiekty w sieci SILFOR. Żeby skorzystać z 10% rabatu na usługi hotelarskie wystarczy minimum raz być gościem dowolnego hotelu z sieci SILFOR.

Szansa dla hoteli

SILFOR jest jedyną siecią w Polsce, skupiającą się wyłącznie na hotelach niezależnych, a przynależność do niej wiąże się z wieloma korzyściami, m.in. niskokosztowym kanałem sprzedaży. Ogromną zaletą jest też to, że aż 60% osób posiadających kartę to goście powracający, więc sieć jest nie tylko szansą na dotarcie do nowych gości, ale także na zwiększenie ich lojalności.

Newseria Biznes


POWIĄZANE

W połowie czerwca właściciele i fani terenowych Toyot już po raz piąty spotkają ...

Colian, zgodnie z tradycją, z okazji Wielkanocy proponuje konsumentom specjalną,...

Ukojenie umysłu, harmonia dla ciała. Linia inspirowana barwami natury.  


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę