Połączenie popu i mody

26 kwietnia 2018
Połączenie popu i mody

Połączenie popu i mody: Pepsi® wprowadza na rynek globalną kolekcję w pigułce przy współpracy z Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era i Anteater (Centrum Prasowe)

Kampania Love It. Live It. Football. została przełożona na modę w kolekcji w pigułce Art of Football.

Purchase, Nowy Jork, 24 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - W dniu dzisiejszym kultowa marka Pepsi® zaprezentowała globalną kolekcję w pigułce opracowaną przy współpracy z partnerami ze świata mody: Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era i Anteater. W ramach tego najnowszego dodatku to globalnej kampanii na rok 2018 #LOVEITLIVEIT Pepsi łączy sztukę i sport w celu podkreślenia piękna piłki nożnej na zupełnie nowym polu, czyli w świecie mody.

"Ideały popkultury, od sportu przez muzykę po sztukę i kulturę, są ściśle związane z tożsamością marki Pepsi. Z przyjemnością i ekscytacją przyglądamy się temu, jak nasza marka wykracza poza odświeżający napój, z którego słynie - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Piłka nożna jest sportem, który przenika cały świat. Związana z nim kultura i styl życia wychodzą poza to gdzie i jak oglądamy rozgrywki, a sięgają do tego jak kochamy grę i nią żyjemy. To właśnie tutaj wpasowuje się nowa kolekcja w pigułce. Kolekcja przenosi ducha i energię futbolu poza boisko wprost do świata mody i akcesoriów" - dodała dyrektor.

Kolekcja w pigułce Pepsi Art of Football na rok 2018 opiera się na współpracy z markami wywodzącymi się z różnych zakątków świata, w tym z Anteater (http://www.anteaterclothing.com/) z Rosji, brytyjskimi markami Boohoo (http://www.boohoo.com/) i Umbro (http://www.umbro.com/en-us/), Le Specs (http://lespecs.com/) z Australii i New Era (https://www.neweracap.com/) z USA. Kolekcja obejmuje szeroki zakres odzieży codziennej i akcesoriów takich jak koszulki, plecaki, czapki i etui na telefony iPhone marki Anteater (http://www.anteaterclothing.com/), bluzy z kapturem, dresy, koszulki i krótkie kurtki od Boohoo (http://www.boohoo.com/), koszulki piłkarskie, szorty i piłki od Umbro (http://www.umbro.com/en-us/), okulary marki Le Specs (http://lespecs.com/) oraz nakrycia głów i koszulki marki New Era (https://www.neweracap.com/). Kolekcja będzie dostępna od 21 maja w sklepach internetowych danych partnerów oraz w domach towarowych i sklepach odzieżowych, w których zazwyczaj sprzedawane są produkty tych marek. Cała kolekcja Art of Football Pepsi dostępna będzie na stronie http://www.boohooman.com/pepsi.

Kampania Pepsi na rok 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL. łączy świat piłki ze światem sztuki i przenosi na płótno największe gwiazdy futbolu pod postacią dzieł sztuki tworzonych przez artystów z rodzinnych stron piłkarzy, w tym DIYE z Argentyny, Bicicleta Sem Freio z Brazylii, DXTR z Niemiec, Kim Sielbeck z USA i Iain Macarthur z Wielkiej Brytanii. Każdy element kolekcji w pigułce Art of Football Pepsi nawiązuje do dzieł, co jest kolejnym sposobem na wykorzystanie przełomowej estetyki w ożywieniu kampanii, od ekskluzywnych opakowań po przykuwające wzrok bilbordy oraz wciągające treści cyfrowe i cieszącą się wielką popularnością reklamą telewizyjną (https://www.youtube.com/watch?v=R4vg6AKi6bs&feature=youtu.be).

Więcej informacji na temat kolekcji w pigułce Art of Football Pepsi można znaleźć w rozmowach w sieci oznaczonych #LOVEITLIVEIT.

Dodatkowe informacje:

PepsiCo: Nicole Tronolone / Nicole.Tronolone@pepsico.com

***

PepsiCo

Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców.

Źródło: PepsiCo


POWIĄZANE

Różnorodność i wielokulturowość to pierwsze co przychodzi do głowy, kiedy mówimy...

Zima jest w tym roku niezwykle łagodna, a wiosnę czuć już w powietrzu. Ale czeka...

Choć trend elektromobilności nie zagościł jeszcze na dobre na polskich drogach, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę