OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

ARR zaprasza

5 stycznia 2016
W Warszawie, w Hali MT Polska, w dniach 26 - 28 marca trwają targi EuroGastro. Jest to najważniejsze i największe wydarzenie targowe w Polsce dedykowane branży HoReCa. Agencja Rynku Rolnego jest obecna na targach na stoisku B-27 pod szyldem kampanii Trzy Znaki Smaku. Atrakcją stoiska będą pokazy kulinarne dwóch mistrzów – Grzegorza Łapanowskiego oraz Roberta Sokolskiego.
 Goście, którzy odwiedzą stoisko ARR będą mogli skosztować, na przykład: kaczkę z suską sechlońską (ChOG) i jabłkami łąckimi (ChOG) albo miodowego musu śmietankowego z korzennym koglem-moglem, bezami i gruszkami karmelizowanymi w trójniaku (GTS)  z miodem drahimskim (ChOG), które przygotuje Grzegorz Łapanowski.
Natomiast Robert Sokolski przyrządzi m.in. gulasz z fasolą wrzawska (ChNP), z kiełbasą myśliwską (GTS), suską sechlońską (ChOG) i trójniakiem (GTS), spaghetti z marchwi i cukinii z kiełbasą lisiecką (ChOG) i sosem z wielkopolskiego sera smażonego (ChOG) z trójniakiem (GTS) oraz wiele innych smakowitych dań, z wykorzystaniem produktów z unijnymi oznaczeniami, pochodzących od certyfikowanych producentów.
Pracownicy ARR  poza częstowaniem gości będą również udzielać informacji o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, o polskich produktach z oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS

Istotą programu „Trzy znaki smaku” skierowanego na rynek polski jest informowanie nt. wspólnotowego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, a także promocja znakowanych w tym systemie produktów spożywczych.
Główny przekaz kampanii ma za zadanie zachęcać do konsumpcji produktów wytwarzanych w ramach unijnego systemu ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych oraz podkreślać  ich zalety wynikające z uczestnictwa w tym systemie
Kampania „Trzy znaki smaku” skierowana jest przede wszystkim do:konsumentów, wytwórców produktów (rolnicy, przetwórcy z sektora rolno-spożywczego, organizacje zrzeszające producentów i przetwórców żywności) i odbiorców pośrednich (dystrybutorzy artykułów spożywczych, hurtownicy artykułów spożywczych, kupcy detaliczni artykułów spożywczych oraz szeroko pojęty kanał HoReCa - restauratorzy i adepci szkół gastronomicznych).


POWIĄZANE

W związku w rozpoczynającym się wiosennym redykiem owiec na terenach Polski połu...

Ukraińska kukurydza traci konkurencyjność cenową na rynku światowym – informuję ...

8 maja Parlament Europejski w pierwszym czytaniu przyjął przedłużenie zawieszeni...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę