OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Europejskie zaufanie do hamburgera

27 maja 2004

Duże zaufanie do produktów żywnościowych wykazują Brytyjczycy, Duńczycy oraz Norwegowie, natomiast niewielkie – mieszkańcy Włoch, Portugalii, a u Niemców poziom zaufania jest względnie niski.

Badania opinii wykazują, że w krajach tych konsumenci są bardzo sceptyczni w stosunku do produktów mięsnych, produktów typu fast food oraz przemysłu przetwórstwa spożywczego. Takie odkrycia ujawniono w opublikowanym niedawno raporcie badawczym „Trust in Food in Europe, A Comparative Analysis” („Zaufanie do Produktów Żywnościowych w Europie, Analiza Porównawcza”). Dane zgromadzono w wymienionych sześciu krajach w ramach unijnego projektu „Trust in Food” (2002-2004). Projekt miał na celu uwidocznienie przyczyn i konsekwencji różnego poziomu zaufania konsumentów w stosunku do produktów spożywczych. Poza badaniami opinii publicznej, prowadzono także badania instytucjonalne w tych sześciu krajach, a także na poziomie UE. Inicjatywa ta wpisuje się w ogólne ramy prac badawczych UE nad reakcjami i zachowaniami konsumentów, czynnikami socjo-ekonomicznymi i demograficznymi, jak również akceptowalnością różnych typów produktów spożywczych.


POWIĄZANE

(Waszyngton, D.C., 29 kwietnia 2025 r.) - W pierwszych 100 dniach administracji ...

Kandydat na Prezydenta RP dr Artur Bartoszewicz od samego początku kampanii wybo...

Komisja Europejska podnosząc cła działa przeciwko nieuczciwie dotowanemu importo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę