aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Cydr Lubelski i Lublin podsumowują działania z okazji 700-lecia miasta

24 października 2017
Cydr Lubelski i Lublin podsumowują działania z okazji 700-lecia miasta
Newseria Biznes

Cydr Lubelski i Lublin podsumowują działania z okazji 700-lecia miasta. - Wzorcowym przykładem głębokiego powiązania gospodarki z lokalną społecznością jest produkt regionalny - mówi Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego.

W roku 700-lecia Lublina Cydr Lubelski jeszcze mocniej zacieśnił współpracę z miastem. Odkrywanie DNA Lublina - jego historii, tradycji i charakteru - było motywem przewodnim ostatniej edycji Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Wyjątkowy był też tegoroczny „młodziak” - premierowy Cydr Lubelski Młody Niefiltrowany. Powstał z siedmiu odmian lubelskich jabłek, z których każda symbolizuje jedno stulecie. To limitowana edycja ze specjalną grafiką, stworzoną przez Michała Ćwieka, dyrektora kreatywnego Fundacji Rozwoju Designu LuCreate. Najpełniej prezentuje się w formie jubileuszowego trójpaka.

- Jako tło dla etykiet oraz trójpaka wykorzystaliśmy miedzioryt Hogenberga i Brauna z 1618 roku, który jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych panoram Lublina. Każda butelka w trójpaku jest inna i dopiero ustawione razem obok siebie tworzą całą grafikę. Co więcej w tle etykiety widoczny jest delikatny zarys cyfry 7, 0 i 0, które razem tworzą liczbę 700. Krawatka etykiet ozdobiona jest wizerunkiem najstarszej zachowanej pieczęci Lublina z 1401 roku - objaśnia Michał Ćwiek.

Na etykietach limitowanej edycji Cydru Lubelskiego Młodego Niefiltrowanego znalazł się również jubileuszowy logotyp Lublina.

- Lublin jest cydrową stolicą Polski! Łączy nas pochodzenie, tożsamość i wreszcie łączy nas sama nazwa. Lubelszczyzna jest jednym z największych jabłkowych regionów w Polsce. Tutaj produkujemy nasz cydr. Obecność jubileuszowego logotypu Lublina na edycji limitowanej Cydru Lubelskiego to zaszczyt i dowód na to, że miasto uwierzyło w siłę regionalnej marki. Cydr Lubelski Młody Niefiltrowany zachowuje autentyczny, regionalny charakter, ukazując pełne bogactwo polskiego cydru - mówi Robert Walewski, Brand Manager marki Cydr Lubelski.

Cydr Lubelski czerpie z bogactwa regionu i stał się jego prawdziwą wizytówką tak jak kiedyś wina z Toskanii stały się dumą Florencji. Przypomnijmy, że w lutym 2017 r. AMBRA S.A. otrzymała prestiżowy tytuł Ambasadora Województwa Lubelskiego, przyznawany wybitnym osobom, instytucjom i firmom, które wniosły istotny wkład w promowanie Lubelszczyzny. 

- Zarządzanie wizerunkiem Lublina na co dzień realizowane jest przez szereg precyzyjnie zaplanowanych działań podnoszących atrakcyjność oferty miasta wśród mieszkańców, inwestorów i turystów. Zwieńczeniem tych inicjatyw są lubelskie wydarzenia i produkty turystyczne, które motywują do odwiedzenia miasta, inspirują oraz aktywizują środowiska lokalne wokół wspólnych celów - mówi Tomasz Rakowski, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu Urzędu Miasta Lublin - Zaangażowanie lokalnych przedsiębiorstw nie ogranicza się w Lublinie do działań stricte promocyjnych, ale poprzez współtworzenie oferty miasta, obrazuje kreatywną przedsiębiorczość, nowatorstwo oraz atmosferę tworzenia lubelskich produktów. Jubileuszowa edycja Cydru Lubelskiego skutecznie łączy w sobie symbolikę bogatej tradycji i historii miasta oraz jego współczesny, dynamiczny charakter.

Podobnego zdania jest Prezes AMBRA S.A.

- Produkt regionalny sam musi czerpać ze swojego naturalnego i społecznego środowiska treści oraz siły dla swojego rozwoju. A odnosząc sukces, bez zbędnych programów i haseł, jest najlepszą, bo naturalną formą promocji regionu, z którego pochodzi. To pokazuje przykład Cydru Lubelskiego. Współpraca i twórcze współdziałanie Cydru Lubelskiego z Lublinem tworzą się w sposób naturalny - podkreśla Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A. - O ile ze strony mądrego biznesu jest to oczywiste, o tyle otwartość miasta na partnerstwo świadczy o dużej dojrzałości i jest nie lada osiągnięciem. Współpraca z produktem regionalnym nie wywołuje negatywnych skutków ubocznych, gwarantuje miastu harmonijny rozwój na wszystkich płaszczyznach: gospodarczej, kulturowej, środowiskowej. 



Newseria Biznes


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę