A_BIO_AGRO_950

Drogie wino, tani sklep

28 października 2011
Biedronka z Lidlem biją się na wina. Przy okazji wykańczają importerów, bo doliczają tylko 5-proc. marżę - informuje "Gazeta Wyborcza".
Wina z wyższej półki to nowy trend w dyskontach. Większości koneserów szlachetnego trunku Biedronka czy Lidl kojarzyły się jeszcze niedawno z tanim winem na poziomie bułgarskiej Sophii. A teraz dyskonty robią promocje, dni win włoskich, francuskich, hiszpańskich.

W ostatnim roku już co piąta złotówka przeznaczona na zakup wina wydawana była w dyskontach. W 2011 r. ten udział się jeszcze powiększy. Branża jest zgodna, że polski rynek wina przechodzi rewolucję.



POWIĄZANE

Małgorzata Bojańczyk, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin...

W Światowy Dzień Gleby doceniamy ten żywy ekosystem, który wspiera i chroni nasz...

Nowe badanie PAN Europe (Pesticide Action Network) ujawnia wysoki poziom toksycz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę