OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Stawiam na mleko w Sejmie Dzieci i Młodzieży

5 stycznia 2016
W niedzielę  1 czerwca kampania "Stawiam na mleko!" była gościem XIV Sejmu Dzieci i Młodzieży.
- Mieliśmy okazję podzielenia się z młodymi adeptami polityki informacjami na temat korzyści ze spożywania mleka i produktów mlecznych. Gościem specjalnym naszej obecności w Sejmie Dzieci i Młodzieży była Ilona Felicjańska, z którą młodzi posłowie chętnie robili sobie zdjęcia i rozmawiali na temat kampanii "Stawiam na mleko!". Dużym zainteresowaniem dzieci i młodzieży cieszyła się także postać prof. Wojciecha Cichego z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu - eksperta kampanii "Stawiam na mleko!" . Obrady XIV Sejmu Dzieci i Młodzieży poprowadził Orchest Ochocki, licealista pochodzący z województwa kijawsko-pomorskiego – mówi Anna Tchorzewska , project manager Propublic agencja Public Relations

       


Do tej pory w ramach kampanii „Stawiam na mleko!” odwiedzono 21 miast w całej Polsce oraz kilka tysięcy uczniów w 59 szkołach podstawowych. Akcja promująca mleko i produkty mleczne realizowana jest na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego.
Projekt „Stawiam na mleko!” ma na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, edukacyjnych oraz promocyjnych, skierowanych do dzieci w wieku 7- 13 lat, ich rodziców oraz opiekunów.
W ramach 36 miesięcy kampanii za pośrednictwem „Mlecznego Konwoju” odwiedzonych zostanie 108 miast w całej Polsce, co oznacza objęcie działaniami blisko 450 szkół oraz 330 tys. dzieci
i podobnej liczby osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne imprezy, konkursy, promocję
w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.
Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej. Realizowanie kampanii powierzono firmie CAM Media S.A., która została wyłoniona w przetargu jako organizacja wdrażająca. Działaniami z zakresu PR zajęła się agencja Propublic.





POWIĄZANE

Do 30 listopada 2025 r. hodowcy bydła mięsnego mogą się starać o dofinansowanie ...

Umowa o stowarzyszeniu z Ukrainą: lekcje z przeszłości muszą znaleźć odzwiercied...

Pestycydy, w tym szkodliwy chloran, wykryto w popularnych skyrach truskawkowych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę