biogaz_09_2025

Polacy chętnie kupują produkty firm rodzinnych

3 grudnia 2015
Polacy nie potrafią podać przykładów firm rodzinnych, ale chętnie kupią pochodzące z nich produkty. Jak wynika z raportu "Polacy o firmach rodzinnych", opracowanego przez Grant Thornton na podstawie badań zleconych przez Fundację Firmy Rodzinne i FBN Poland - Polacy wyobrażają sobie firmy rodzinne jako tradycyjne, małe, solidne i godne zaufania - donosi "Puls Biznesu".

Zdaniem autorów badania, to pozytywne skojarzenia, ale nie do końca odpowiadają rzeczywistości. "Wśród największych firm rodzinnych w Polsce znajdziemy bowiem niezwykle innowacyjne i duże firmy, z powodzeniem konkurujące na rynkach zagranicznych z globalnymi gigantami" - mówi Katarzyna Gierczak-Grupińska, prezes Fundacji Firmy Rodzinne.
Aż 38,6 proc. badanych do zakupu towarów zachęciłaby informacja, że zostały wyprodukowane przez firmę rodzinną. Jednak zaledwie 9 proc. badanych spotkało się z takim oznaczeniem produktów. "Okazuje się, że niewiele firm w Polsce deklaruje swoją rodzinność, marnując potencjał wizerunkowy" - uważa Konrad Bugiera, rzecznik prasowy Fundacji Firmy Rodzinne.


POWIĄZANE

Termin podstawowy minął, ale wnioski nadal można składać Choć 16 czerwca 2025 r....

– Polska odzyskała status kraju wolnego od wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) ...

Komentarz ekspercki ppr: Rzepak w cieniu geopolityki i klimatu – rosnące napięci...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę