aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Jakie wymagania stawia podmiotom ARR, aby ich programy promocyjne i informacyjne mogły uzyskać wsparcie?

Przed złożeniem wniosku podmiot ma obowiązek zarejestrować się w Centralnym Rejestrze Przedsiębiorców w Agencji Rynku Rolnego. Podmiot uprawniony do ubiegania się o wsparcie swoich działań

15 lipca 2004

Jakie wymagania muszą spełniać programy promocyjne i informacyjne, aby mogły uzyskać wsparcie Wspólnoty?

„Program” skierowany na rynek wewnętrzny musi być zestawem spójnych działań, których zakres jest wystarczający, by przyczynić się do rozpowszechniania informacji o produktach i

15 lipca 2004

W jaki sposób Wspólnota współfinansuje działania promocyjne?

Wspólnota pokrywa tylko część kosztów działań promocyjnych i informacyjnych. Pozostałe pokrywają państwa członkowskie i organizacje zgłaszające program promocyjny. W wyjątkowych sytuacjach, w

15 lipca 2004

W jaki sposób Wspólnota finansuje krajowe programy promocyjne?

W pewnych ściśle uregulowanych sytuacjach krajowe programy informacyjne i promocyjne, zarówno te przygotowane przez samo państwo członkowskie, jak i przez krajowe zrzeszenia handlowe czy

15 lipca 2004

Działania promocyjne wspierane przez Wspólnotę

Jak Wspólnota reguluje działania promocyjne i informacyjne, w których uczestniczy? W jaki sposób Wspólnota finansuje krajowe programy promocyjne? W jaki sposób Wspólnota współfinansuje

14 lipca 2004

Jak można promować pochodzenie geograficzne towarów?

Rozporządzenie Rady 2081/92 reguluje zasady oznaczania towarów rolno-spożywczych za pomocą chronionych oznaczeń geograficznych i chronionych oznaczeń pochodzenia (Dz. Urz. WE L 208,

14 lipca 2004

Co państwu członkowskiemu wolno w zakresie promocji towarów?

Państwo członkowskie może: tworzyć regulacje ograniczające dostęp do rynku dla towarów, powołując się na kryteria wskazane w art. 30 TWE samodzielnie tworzyć programy promocyjne,

12 lipca 2004

Czego państwo członkowskie nie może robić w zakresie promocji towarów?

Państwo członkowskie nie może: finansować z budżetu państwa bezpośrednio lub pośrednio akcji promocyjnych służących promocji wyłącznie towarów pochodzenia krajowego i zmianie

12 lipca 2004

Czy istnieją zarządzane przez państwa programy promujące jakość?

Najbardziej znanym programem promocji jakości, który jest zarządzany przez władze publiczne państwa członkowskiego, jest francuski program Label Rouge. Program ten jest programem promocji

12 lipca 2004

Czy państwo może promować towary rolno-spożywcze?

Państwo może również samodzielnie tworzyć programy promocji towarów rolno-spożywczych, ale jednak w ograniczonym zakresie. Stosuje się tutaj podobne zasady jak w przypadku udziału państwa w

12 lipca 2004
Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę