aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

WALENTYNKI – święto zakochanych

14 lutego 2020
WALENTYNKI – święto zakochanych

14. lutego to wyjątkowa data dla wszystkich zakochanych Ten wyjątkowy dzień zyskał popularność dopiero w latach 90. XX wieku. To właśnie w tym okresie miłość odmieniamy przez wszystkie przypadki. Któż z nas choć raz w życiu nie wręczał albo nie otrzymał kartki z serduszkami zawierającej wyznanie miłości. Walentynkowe życzenia składają także kot Mleczysław i Mleczna Kita. Nasi bohaterowie przygotowują wspólnie pyszny, mleczny deser w postaci panna cotta.

W kuchni czekają już przygotowane zakupy: mleko 3,2% (250ml), śmietanka kremówka 30% (250ml), maliny mrożone (1/2 szklanki), cukier (8 łyżek), ekstrakt z wanilii (2 łyżeczki), żelatyna (3 łyżeczki).

Na wykonanie tego smakołyku nie trzeba wiele czasu. Wystarczy jak mrożone maliny położymy w dolnej części lodówki do rozmrożenia. W tym czasie żelatynę przesypujemy do 1 szklanki i zalewamy 2 łyżkami zimnej wody, po czym odstawiamy do napęcznienia. W garnuszku umieszczamy mleko, śmietanę, cukier oraz ekstrakt z wanilii. Całość podgrzewamy cały czas mieszając do momentu aż cukier się rozpuści. Kiedy krem się zagotuje zdejmujemy garnuszek z ognia, dodajemy żelatynę i mieszamy do całkowitego rozpuszczenia. Następnie dodajemy zmiksowane maliny i mieszamy. Przelewamy masę do foremek i czekamy aż ostygnie.
Podajemy z miłością i życzeniami zdrowia, które mogą się spełnić, ponieważ dzięki zawartości mleka dostarczymy organizmowi witaminę A, odgrywającą istotną rolę w procesie widzenia, witaminę E, która poprawia stan naszej skóry oraz szereg witamin z grupy B. Dodatkowo zawarte w mleku wapń buduje mocne kości i twarde zęby.

Kot Mleczysław i Mleczna Kita z okazji Walentynek życzą wszystkim duuuuużo miłości, pogody ducha i radości z życia oraz zapraszają do udziału w bezpłatnym programie „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka, gdzie czeka mnóstwo mlecznych niespodzianek!

Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” prowadzony jest przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka i sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka. Kampania skierowana jest do placówek z całej Polsce, uczniowie w wieku 6-10 lat, ich nauczyciele mogą do niego przystąpić w każdej chwili i wzbogacić lekcje o atrakcyjne materiały. Dzięki tej inicjatywie dzieci mają okazję poprzez zabawę dowiedzieć się o wartościach mleka i produktów mlecznych oraz korzyściach z nich płynących.

Aby dołączyć do programu, wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl. Należy ją wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok. Mleczna kampania obejmuje swoim zasięgiem szkoły z całej Polski, a udział w programie jest całkowicie bezpłatny.

 

Biuro kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę